måndag, september 01, 2008

Herr och Fru Frappe

Det finns tusen ord som beskriver denna bilden och kaffet. Så sjukt gott.
Jag hade lovat mi själv att när jag sålt skulle jag köpa en Frappe light caramel grande, men imorse när jag gick i affärer och till banken innan jobbet så tänkte jag "Äh va fan". Så 4,5 € kostar denna dryck, lite väl dyrt men den var god. 
Det coola är att jag sålde två abonnemang idag, kanske gav Frappen mig tur att sälja till Herrn och Frun. 

Eftersom jag hade typ fyra timmar på mig att göra lite små ärenden och ingenting innan jobbet idag så dregglade jag i affärer istället. Har gjort en lista på allt som ska köpas, listan bygger på budget - efterfrågan - användning. Så allt är genomtänkt.

På Sabadell var det en kille som hjälpte mig, han sa både"Tack" och "Hej då" på svenska, det gav mig en liten chock. 
Och även idag blev jag tillfrågad om vägen till nån gata, men kunde inte hjälpa de.. 
Så nu är jag förvirrad, svensk och utländsk, ja...

Imorgon ska Hugo och jag ta en kaffe på Starbucks mest för att han vill testa och jag säger inte nej till det!

Hoppas allt är bra med er

Buenas tardes

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag drack typ den i London, så magiskt smarrig :D

Anonym sa...

Du kan ju ringa till mig och försöka sälja abonnemang.

jürkelized sa...

Svar Ska jag ringa till dig ? :P haha, det låter helt sjukt så jag tar det ironiskt ^^