tisdag, september 02, 2008

Gratis NIX

"Jag vill inte ha någonting med telefonförsäljare att göra"
- Men skaffa NIX så slipper du det blablabla
"MEN JAG VILL INTE HA NÅGONTING MED TELEFONFÖRSÄLJNING ATT GÖRA!"
Klick

Så lät ett samtal idag, nån kärring som inte lyssnade alls på vad jag hade att säga.

Men idag innan jobbet gick Hugo och jag till starbucks och gissa vad? It was all on the house ! 4,5 € Gratis - 42 kr :D
Så HEEEEEJ STARBUCKS :D

Idag blev det ganska jobbigt efter ett tag på jobbet så tillslut satt jag och kunden och pratade om kärlek, hur mycket vi hatar telefonförsäljare, abonnemang, värmland, husvagnssemester.

Buenas tarde

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sen kommer ju alla fina samtal om att NIX inte täcker allt och att man ska berätta det tusen miljoner gånger. Håll ut!

Anonym sa...

Du är cool, du!

Anonym sa...

Coolt att ni fick det gratis :D