fredag, september 12, 2008

Hermana y hermano JMK

Buenas tardes
Det åskade inatt, men det hörde inte jag, tur var väl det. Men när ja kom upp imorse så var alla sladdar urdragna, det säger ganska mycket om vad som hänt.
Vid 12 tiden kom en kvinna och knackade på här, hon skulle kolla på våra gas eller el mätare, de stod på 53 tror jag. Det var väl det jag uppfattade av allt hon sa.

Idag kunde jag använda min CM jeans och min/Lilla Mys tröja, det var så skönt att kunna använda "Suecia kläder". Luften var kall när jag klev upp och hängde upp mina nytvättade kläder men sen på dagen blev det hyfsat varmt, 26 grader, väldigt lite för att vara här. Men det var skönt.
Slutade jobba klockan sju idag, slutade jobba på MP för alltid, no más trabajan para mí aqui.
En veckas semester börjar imorgon, starten blir Florida (även kännt som IKEA) med Madelene. Som ni vet så älskar Florida IKEA därför är det härmed om döpt.

Mitt sälj idag blev till ingen mindre än Daniel, mi hermano, fast jag lade inte ner särskilt stor vikt på säljandet. 
Pratade med mamma ett tag, Daniel och en Karlskoga bo som tyckte att jag var ytterst trevlig, tackar. Han var också trevlig, det var de flesta faktiskt, men kanske för att jag var på bra humör.
Drack jobb kaffet för sista gången, snart blir det Tés kaffe, som mamma faktiskt drack åt mig idag, kände verkligen smaken. 

Ni får ha det bra allihopa
/ Yohalna ( enligt starbucks)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskar det, eller nått ;) och jag älskar oslos uteliv :D hihi