torsdag, september 11, 2008

Värmeslag

Ytterligare en jobb dag har gått och det blev två sålda. 
Eftersom det är röd dag här så jobbar inte spanjorerna, det innebär att vår luftkonditionering var avstängda. 
33 grader utomhus blir mycket mer inomhus, vet ni hur det känns att jobba då?
Man blir alldeles yr och fattar inte ens vad man säger till folk.
Men som tur var så fick vi massa vatten och frukt och extraraster.

Planer är kul, speciellt när det blir ännu bättre. Jag tänker inte säga något men det ser fan bra ut måste jag säga.
Men det kommer nog bli ett ursäktande blogg inlägg någon dag för ni får inte tro att jag är något ni fått för er. MIHEEW
Det är roligt, för de flesta fattar nada, men det är ju meningen.

Alla tjatar om 11 september idag, och ja det är dagen datum, men ni förstår vad jag syftar på.
- World trade center
- Anna Lindh 
ETC.

För sju år sedan åkte jag hem från skolan och det jag minns var att sanna var med Isabell utanför Nykroppa. Jag var med Sarah om minnet inte sviker.
Den dagen Anna dog hade vi Bild och min lärare stor tjöt i fem hundra år. 

Det är mina minnen, någon som har något annat?

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack, men din blogg är snyggare :) oooh, va roligt babe! :D Vilket datum är det? Vi måste ses nån dag! puss