lördag, september 20, 2008

That´s 70 show

Så otroligt ful bild
Igår kväll klockan nio klev vi ur bilen utanför huset, fuck vad kallt. Har saknat mitt rum och hela lägenheten.
Vid 22.50 mötte jag Zanna och Idaho utanför score. Sen väntade jag och Ida på robin, som trodde att han skulle träffa Frida för att få någonting viktigt, men det var mig egentligen. Det var nästan som att han ville slå mig, för han blev så chockad, det var kul .

Sen kom Minda, Tobbe, Frida också, det var kul att se alla. Vi satt på Score, Lep* och Valfrids och bara pratade. Vissa var ju bra i hejsan medan jag och Robin var nyktra, väldigt kul att se.
Ida lekte Fransk "Amelie, jag är så cool", man kan bara skratta då.

Idag har jag träffat Robin, Anna och Tingeling och igår kväll Daniel, så nu finns det en till som ska överraskas ikväll. Min Lover Evelina, tänkte knacka på hennes fönster när hon kommer hem. Sen ska vi dra ut .

Sista kvällen i Barcelona var jätte härligt. Madelene och jag shoppade. Sen gick vi till Prinseca och åt med Malin, Johan och Anna, efter tog vi en promenad hem.
På morgonen innan flyget fick Johan hjälpa mig med bagaget, som vägde 19 kg, till bussen. Stackarn!
Flygresan gick bra, inget ont och nästan inga lock alls.

Ha det braaaa

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra kväll! ;D (och jag är rätt cool annars också! :p) PUSSSSS

Anonym sa...

saknar du inte dina spansk-svenska polre nu?

jürkelized sa...

Jo klart man saknar de, men det känns bra att vara hemma.. Vissa av de kommer man träffa snart igen, har fortfarande kontakt med de