torsdag, september 18, 2008

Hur du kan dö i förtid

..... drick Sangria
I tisdags gick BA och jag till the black sheep och delade på en liter Sangria. Jag kom hem redan klockan tre för jag var så trött.
Men dagen efter, jag var mer död än levande, har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv.
Jag klarade knappt av att stå upp, allt bara rann ur mig, svettades och frös hela tiden, höll på att spy så fort jag vände mig eller skulle sätta mig, svimfärdig...
Vid 11.30 gjorde jag en macka, den stod här tills klockan var 18.30, då kastade jag den. Allt jag såg var Sangria och alkohol och det fick mig att bli spyfärdig.
Så igår låg jag i soffan hela dagen tills klockan 19, då la jag mig i sängen. Gick kanske upp tre/fyra gånger för att hämta vatten eller gå på toa, annars gick jag upp 10 idag.

Idag mår jag lite bättre, svettas väldigt (känns som feber), känner mig full och har ont i ryggen osv. Men jag tror att jag ska kunna gå ut och köpa hörlurar sen iallafall. Och NEJ det blir ingen utgång idag ska jag säga, jag vill med flyget.
Men ikväll ska vi iallafall till Prinsessa och äta mexikanskt, och jag hoppas att jag klarar det, mår iallafall lite bättre nu så det ska gå.
Men ingen alkohol här iallafall.

Nu ska jag packa eller kanske somnar jag istället. Vi får se.

Tänkte iallafall Gratulera Jimmy eftersom han fick körkort igår, så akta er 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men oj! Hallå fröken, sånt får du ju inte göra ;) Men trots alla bieffekter så hoppas jag att ni hade trevligt! Du får skapa dej styrka tills på fredag. Och grattis Jimmy :)

jürkelized sa...

Ja det var kul, men inte värt att må så dåligt

Anonym sa...

BAKSMÄLLA!