söndag, september 14, 2008

Vila Olympica


Solbrännan ligger på, mitt ansikte är rött och mina axlar samt höfter gör ont. Känner mig som en kokt tomat.. eller grillad?
Smart som jag är togs det ingen solskyddsfaktor idag, vet inte vad som kom ivägen för de tankarna. Men nu har jag lite färg iallafall

Madelene och jag låg och solade på playan idag vid vila olympica, vi såg oss även omkring efter några timmars liggande på stranden.
Det är faktiskt fint där, trots alla turister och "Coke, cervezas, cool drink, chips"-män som går omkring. Man får inte heller glömma massagekvinnorna och tatueringskillarna som försöker pracka på en skit.

Dagen har iallafall varit lugn men bra, hoppas ni också haft det bra.

Tjingeling

Uppdatering
BA berättade en sak som stämmer ganska bra igår. Mitt smeknamn brukar oftast vara Jojjo, har blivit kallad det sen grundskolan, men gillar inte namnet.
Jag åker iväg men kommer alltid tillbaka, precis som en jojjo. 
Att jag åkte till Barcelona men sen åker tillbaka hem kan även innebära att jag åker tillbaka hit igen. 
Tror faktiskt att det stämmer bra, på allting som görs.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jojo, så kan det nog vara. Solbrännan bleknar och den något ljusare hyn kommer tillbaks med spinnfart när du åker upp(norrut). Men som sagt, man kan ju släppa lissa Trissan fullt ut på nya äventyr igen, å dä ä väl som att våga sola i den catalonska hettan utan solskydd. Elleeer!!
Hade några ord ned din papa idag å han längtar nog tills jojjon/trissan är ända uppe i handen igen.
Ha dä gött å sola åt mig mä ;-)