måndag, september 29, 2008

Din personlighetstyp:

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.

Kommentar: Varierade talanger,  kan det vara som att ex. säga "auschwitz" till en polack då eller?
Och jag tror inte att präst är något yrke för mig, kanske inte lärare heller...

Denna veckan tänkte jag prata med alla möjliga människor om de vill ha mig som anställd, alltså varför inte? Jag kan tänka mig att jobba när som helst, en söndag klockan 06.00 om det nu är så att de behöver mig.
Ida och jag ska lämna in CV imorgon och prata med de, man vinner väl mest på att besöka de öga mot öga. 
Nästa vecka drar vi iväg till Oslo och kollar runt, plus att vi tänker träffa Florida. (Och självklart Emy och Daniella).

Tänkte bara berätta att Idaho och jag faktiskt kom in på Glada Ankan i lördags, och vi blev tagna som 19åringar . Det är så mycket mer värt än Arena, som är Karlstads fjortishäng, och det kostar 60kr inkl. garderob. Arena kostar 100kr exkl. garderob, vilket är dyrt.

Snart ska jag möta Danelita, två månader sen sist, känns konstigt att vi bor i två olika länder, även om det bara tar drygt två timmar.

Om ni vill göra personlighetstestet klicka här

Men ha det bra, ät inte dålig lax.

3 kommentarer:

Anonym sa...

nä; det var som sagt inget våld med. Den anspelar mer på empati och förståelse. Ni två är ena vildingar.

Anonym sa...

Jag kan inte riktigt se dej som präst ;) haha Och kul att ni hade en sån bra lördag för det hade jag med :) Och jag längtar att se er!

Anonym sa...

Kunde såklart inte låta bli att göra testet, men jag tror inte att jag ska satsa på en karriär som yrkesmilitär. Ha det bra!