måndag, februari 25, 2008

9 februari, lördag - Projektarbete

Idag har det duggat av och till och solen är inte framme. Men det är varmt ändå.
Vi ska jobba med våra projektarbeten idag, imorgon och på måndag. Frida och jag har redigerat vår projektplan och planerat inför dagarna. Vi kom även på att försöka ha en visning/utställning på museet, UNO eller bibblan. 
Vi ska även ha en faktainledning i bildkollaget, om kvinnors situation i Indien.

På lunchen fick jag jätte ont i magen oh blev jätte illamående. Mår fortfarande så, det är väl nu det kommer.















Frida och jag var ute och gick, då blev vi attackade av barn och kvinnor. De målade alla naglar röda och satte en massa blommor i håret på oss. De pillade i håret och ville kamma det men jag vill inte ha deras kamm i mitt. Vi blev förfölja hela vägen tillbaka, kameror är ju för fan farliga. Fast jag hade inte med mig kameran. 
Kvällen spenderades på taket, som vanligt, men det är skönt. Man kan kolla på stjärnfall, eldflugor och bara prata.

Inga kommentarer: