måndag, februari 25, 2008

12 februari, tisdag

Idag jobbade vi med miniprojekten, Ida och jag hamnade i samma grupp. Vi undersöker kosten mellan lågkastiga och högkastiga. Vi besökte två lågkastiga under dagen, det gick väl okej. En levde ensam och tyckte inte om mat så det kändes onödigt. Men vi fick iallafall den bra tolken, Peter. 
Hemlängtan har börjat och den blir mer och mer så fort man får tid att fundera. 
Idag fick faktiskt både Ida och jag solbränna, Wohoo!
Jag hade citron i håret mellan nio och 10.30 eller något, för nu ska jag bli blond! Citronerna här är som limefrukter i formen och storleken. De kostar en rupies styck, 16,6 öre.
På kvällen hade Ulf och Mattias samtal med var och en, om betyg och sånt. 
De sa att jag kankse kan få VG i fältstudier B, känns lite uppiggande, fast det botar inte min hemlängtan. De sa också att jag pratar mer nu, och att jag har växt upp eller hur man ska säga.

Igår kväll invigdes även Madonnan

Inga kommentarer: