måndag, februari 25, 2008

20 februari, onsdag

Vilken dröm jag hade inatt!
Först så skulle vi äta mat, typ i skolan eller nåt. Det fanns indisk och mexikansk. Jag vågade inte ta det jag ville ha som chapatis, utan jag hade tagit ett tortilla bröd som jag ångrade. Då såg jag att Ida och Zanna hade tagit chapatis. Jag fick damp och slängde tallriken  golvet, gjorde det två gånger i drlmmer och även ett glas.
Då kom dr Berg och en annan gubbe, nån lärare tror jag. Då fick jag ännu mer damp och sprang iväg.

Helt plötsligt så träffade jag Rozbe. Vi åkte på nånting för han skulle träna, det kan ha varit en motorcykel. Då sa han att det var roligare att träna när jag var med, han ville att jag skulle fortsätta vara med på hans träningar. (inte för att jag fattar vad jag gjorde, typ satt på motorcykeln). Fast vad var det för träning egentligen?
Vi kom iallafall till en disney park/lekplats med en massa musse och mimmi figurer. Vi gick upp på en dansande mimmi och dansade tango eller nåt. 
Efter ett tag så kom det plan eller rymdskepp. Vi blev splittrade.
Parken blev till antarktis, en massa snö, is och vatten med ett jätte stort berg. Rozbe hamnade på andra sidan av berget. Vi började skrika på varandra.
Då kom ett skepp, ett rymdskepp eller ett plan, och störtade ner i vattnet. Jag trodde att Rozbe var på det och dog och började skrika efter honom.
Men sen så såg vi varandra igen och åkte hem.

Jag kommer till och med ihåg vad jag tänkte i drömmen. Jag funderade hela tiden på om det verligen var Rozbe för jag fick aldrig se ansiktet.

Annat
Nu är det bara tre dagar kvar! Och det är inte direkt jobbiga dagar, förutom idag. Vi ska ha en gruppövning i Trivandrum. 
Övningen är från 2.30 - 5.30, sen ska vi äta avslutningsmiddag i kovalam. Vi ska bjuda lärarna på middagen.
Jag har en budget nu för jag ska växla tillbaka rupies till kronor. 

Jag har köp t två nya tshirtar, en grå paul frank och en mörkblå quicksilver. den gråa ska jag ha, vill ha en fräsch tröja på hemvägen. Fast Magnus och jag kan bytlånas för tshirten är i hans storlek.

Fyfan vad dåligt humör jag är på, inte otrevligt utan mer låg. Gruppövningen tog livet av min hjärna. Stressen går upp till max och pengarna gör mig orolig. Jag är inte pank men jag hatar att slösa.
Det känns som att hjärtat vill sluta så men samtidigt slå 100 fler slag per sekund.

Denna dag mördades även monstret på toaletten. Vapnet var min schampoo + balsam flaska och mördaren (eller den som vi lejde) Mattias.

Inga kommentarer: