måndag, februari 25, 2008

21 februari, torsdag

Sista dagen i Kerla, som blev stressig från att ha varit lugn. Jag vaknade vid sex, men gick upp vid 6.40. Tog mig en dusch kranen som är bättre än duschen, klädde på mig och packade klart allt. 
Sen gick jag ut och gick, kom inte ut förrän 7.50 mend et var skönt iallafall. Jag hade tänkt att fotografera men min kamera fungerar inte alls längre. 
Efter frukosten la vi oss på stranden men det var så äckligt varmt, så vid 10.30 fick jag tillbaka till det sk. hotellrummet.

12.00 var det lunch och 12.45 skulle vi åka till Trivandrums tågstation. Men vi som beställde lunchen först fick den sist. Den kom 12.45!
Ida skällde ut personalen, då fick de lite fart.
Sen var det bara att slänga i sig sin mushroom masala och ta med chapatin till bilen. Jag hatar att behöva stressa och äta samtidigt, det fungerar inte.

Update
Så nu sitter vi på tåget som tar 17 timmar, nu har det gått fem timmar = DRYGT!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud va roligt att du har skrivit så mkt! :D