måndag, februari 25, 2008

15 februari, fredag


Nu är maten tråkig, frukosten suger, lunchen samma varje dag och middagen likaså.
Ris, gryta, ris, gryta, vitt socker bröd ; Boring.
Jag försökte äta frukosten imorgon, som bestod av Dosai (rispannkaka) och en gryta som man fått hundra gånger förut. Dosai är inte ens gott, man äter bara för att man måste. Men det tog stopp. 
Eoligare frukter vore en fördel också, inte bara äckliga herr banan. Ibland får vi "apelsin", ser ut som en stor clementin. Och vi har fått äpple en gång och ananas ett par gånger. Men ananasen är sockrad och den får man ont i magen av.
Klockan två idag ska vi redovisa våra miniprojekt.
Sen 7.30 pm är det avslutning som jag skrivit 100 gånger snart. Ikväll kommer en ny grupp från Stockholm hit också, de är visst struliga. 
Imorgon 10.00 drar vi härifrån! Och då är det "bara" sju dagar kvar!
Uppdatering
Jag var inte med på vårt uppträdanden. Men det var kul att titta på. 
Efter tände de en stor eld som vi dansade runt, det var skit kul. En massa små pojkar tog en i hand och sa "Jojjo, jojjo", det är mitt namn här nere.
Efter ett tag så drog en lite äldre kille upp mig på scen. Där dansade jag med en massa pojkar, riktigt kul! Förutom att de drar i en åt varsitt håll.
Vi fick en varsin elefant i avskedspresent också.
Kan även säga att redovisningen gick okej, ingenting att säga, men nu är det gjort.
CIAO!
Nu vill jag hem 

Inga kommentarer: