lördag, augusti 02, 2008

Denna bild betecknar mitt liv som Bratz, ni vet dockorna som ser knäppa ut. Så här skulle jag se ut om jag vore en. Skulle ni vilja köpa mig då?

Skolan igår fick mig att förstå hur jävla trög jag är ibland. Substitutionsmetoden
Alla uppgifter fick läraren hjälpa mig med
om inte han så fick Evelina hjälpa mig
fattar NADA!
Gjorde en sida i matteboken, det är pinsamt, vi brukar göra minst fem-sex stycken.

Igår firade vi Tobbe´s systemetsdag. Kul att få träffa folk som man inte ser särskilt ofta, men saknade några. (Typ Zusi och Florida)

Det är lite konstigt med folk, de frågar hur det känns inför flytten osv. Men ärligt talat så har jag inte tänkt så mycket på det. Har mycket annat att ta itu med nu först och främst.
Men idag kom chocken! Natten tillbringades med en person som pratade om BCN hela tiden och det var då tankeställaren kom.
Jag gick vägen hem från Rud till familjens bostad och funderade, chockerade mig själv med att det faktiskt är sant. 
Jag ska flytta
Det känns så overkligt att det inte ens går att tänka på. Vad ska jag göra när Kamilla åker hem? Hur kommer dagarna se ut? Kommer jag bli ensam? 
Det finns så mycket som flyter omkring i huvudet, men som ändå inte orkar tas itu med.

Idag om tre veckor, 21 jävla dagar, åker vi över till Norge för att träffa Frida men även för att ta det där jävla flyget till ett land långt nere i Europa.
Euro
Spanska
Annat system

Men vet ni en sak som är riktigt positivt? 
Jo, i Spanien så måste man låna ut toaletten till vem som helst för annars bryter man mot mänskliga rättigheter. Och ja, toa behövs, pissenissar som vi är i Global :)

Ha det fint !

3 kommentarer:

Anonym sa...

Usch usch jag kommer att sakna dig så!!!

jürkelized sa...

vem är du lilla mupp? ^^'

Anonym sa...

Jag saknar dej redan!