tisdag, augusti 12, 2008

Outta my head

Sommarskolans sista lektionsdag imorgon och nervositeten är hyperaktiv. På torsdag 8.30 sitter vi sommarskolebarn med våra prov, som ska bevisa våra prestationer.
Evelina, min mattekompis, och jag har denna vecka gått till skolan klockan nio istället för halv ett. Men idag fastnade vi på en ekvation i två timmar. Så Konjugatregeln och kvadreringsregeln mina vänner skall man kunna!
Kan faktiskt berätta lite hur det går nu när man ändå skriver. Har gjort både A, B och C uppgifterna i boken, och har klarat de. Har till och med tyckt att det har varit kul, inte alls jobbigt att gå till skolan. För min kära Ev är där, vi är moraliska stöd åt varandra. 
Igår gjorde vi hela kapitel ett, inte alls svårt. Ni kanske tycker att det låter konstigt med kapitel ett tre dagar innan provet. Men det är så att vi gjorde de svåraste kapiteln först, två och tre, sedan tog vi fyra och nu ett. Kapitel fem gjorde vi på en timme idag, vilken jävla skit, onödigt om inte annat. Fast Variationsbredd, Kvartiler och kvartilavstånd + lådagram är väldigt bra att kunna.

Det blev väldigt mycket matte här... Förlåt mig.

Idag sade jag upp mitt träningskort, fast får träna tills jag åker. Tur är väl det, stackars Kamilla annars. 

Dagens suramin : Min kamera är sönder, på riktigt! Om någon minns så var den helt fucked up i Indien, men den repade sig lite efteråt. Men nu får man inte ens ut eller upp linsen plus att saken runt linsen har lossnat. 
Ni får stå ut med mobilafoton senare, om 11 dagar. 
A a a A 11 dagar, usch usch usch. Idaho fick mig att må dåligt, hon påminde mig. Men hon är bäst iallafall. 

Lyssna på den här, ni tycker antagligen att den suger, men aha?Den beskriver faktiskt hur hjärnan fungerar vid attacker av diverse saker. ^^'

CIAO!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, men jag vet att du klarar det! Både matten och att flytta :D
Puss

LÄNGTAR TILL FREDAG FÖR DÅ SKA JAG INTE MINNAS NÅGOT :p

jürkelized sa...

svar till idahohaha :P Minnesluckor here we come :D