måndag, augusti 04, 2008

Japansk fotboll

Den här videon slår allt!
ni MÅSTE titta! (imperativ)

10 kommentarer:

Anonym sa...

"Njaee ja vill inte lära mig fotboll eller sånt" var det inte ungefär dä du sa för några dar sedan. Å nu är du redan ett fullfjädrat Manchester U eller Tottenham fan, å följer deras drabbningar på Youtube - grattis till en ny Jürkelmorfos. Men jag håller med Frida att ett El Classico känns häftigare

jürkelized sa...

vaa? jag är väl inget manchester U fan? :P

Anonym sa...

Nej, nu tycker jag du klampar ner på manchester. Jag såg faktiskt hyllningsmatchen till Solskjaers ära, kanske pga min norgevist så har jag blivit lite mer neutral till manchester. Kanske.

jürkelized sa...

Vad mycket fotbollstöl det blev här då :P Men fortsätt ni, men ni kommer aldrig få mig 100% intresserad

Anonym sa...

Nä men om du så bara skulle bli 8% intresserad så är det oändligt många gånger fler än du va för en dryg vecka sen. Lycka till med mattestudierna och lite sannolikhets- och mängdlära.

Anonym sa...

Svar på kommentar: Hon är riktigt vacker

Anonym sa...

Har du prövat strutfotboll nångång!

Hur går det med missionen?

Da Teacher

jürkelized sa...

Da teacher:Neej :S
Jo det går rätt bra :)

Anonym sa...

Strutfotboll är kul :D (var bara tvungen att lägga mej i^^)

Anonym sa...

HAHA, sådär ser jag också ut när jag spelar fotboll :P