söndag, augusti 17, 2008

We´re the one but not the same


God söndag!
Nu har jag börjat att vakta Momiiji igen. Så inatt och denna natten passar jag henne, hundar i sig är otäcka, men Momijii kan man inte vara rädd för. Nu löper hon så det är inte särskilt mysigt att titta på henne när hon sitter och slickar sin fit*a. (Fräsch va?!)

Denna dag har jag spenderat med Robin, Bobbin, vi har varit på stan, suttit på den nya museé bryggan och varit här igen. När vi gick på stan kom vi på en sak, vi måste göra en kompistisha, så vi hittade en vit med gult nertill och betalade 25kr vardera. Tishan blir en klänning på mig och tisha på honom, unisex som det ska vara.
Här hemma målade vi och skrev olika saker, den är så snygg!

Någon dag när jag har en kamera så kan ni få se den.

Vi har några regler gällande tishan:
  • Inte tvätta den i maskin
  • Byta när vi ses igen (vi delar på den)
  • Parfymera den med olika parfymer varje gång
  • Skriva något nytt innan vi byter
Han tog den med sig hem nu för att stryka den och parfymera den.
På lördag ska jag få tishan och en avskedspresent av Bobbin :)

Nu ska jag göra mig klar för att åka till momiiji, Bobbin ska hålla mig sällskap i kväll/natt. Vi ska spela Wii och se på Totoro!

Ha det bra!



1 kommentar:

Anonym sa...

Fast den lilla hunden kan inte rå för att hon är så renlig av sig!