onsdag, juli 30, 2008

Embedding disabled by request

Shut up and let me go
The ting tings

Är inte riktigt på skrivhumör men ville bara tipsa om låten/gruppen . 
Videon är cool och låten är härlig.

Onsdag den 30 juli
Snart börjar skolan igen, det var inte alls så tråkigt som jag trott. Vi jobbade själva i tre timmar igår och fick den hjälp som behövdes. Vi skulle göra sidorna 
28 - 37 och 76 - 85
Men vi hann inte så långt, är på sidan 77, kapitel tre, och jobbar med polynom koefficient och gradtal. 
Det är rätt skönt med ett högt tempo för då jobbar man verkligen.

Sen är det inte så att man bara jobbar och jobbar utan man pratar och lär känna varandra. Världen är allt bra liten kom vi fram till igår. Den andra tjejen i min grupp hade gått på Fröding och känner Emy och diverse andra.

Hade det här varit för tre år sedan hade jag nog inte sagt ett ord i klassrummet, iallafall inte nödvändigt. 
Har kommit fram till en sak:
Jag är inte blyg längre, men har jag inget att säga så är jag tyst. Varför prata skit när man kan prata normalt?

En sak till! Jag använder silverschampoo och upptäckte att mina rosaslingor har färgat av sig på mitt riktiga hår :S

Det får bli en video ändå.

That´s not my name - The ting tings
Erkänn att hon ser bra ut!

7 kommentarer:

Anonym sa...

du har verkligen ordnat dig för dig! Se till att lär dig spanska med, jäklar vad imponerad ja blir då!

Anonym sa...

Gör dig redo för Lucia, helgen den 13-14 december spelas säsongens första El Classico (FC Barcelona v Real Madrid). Din mission i den Katalanska (Catalunya) huvudstaden blir nu att kolla upp biljetter till denna heta drabbning. Så frågan är om du skall plugga spanska eller katalanska (Nou Camp eller Camp Nou)

jürkelized sa...

Svar: Tack Zusi :) Jag ska bli en Spanjorska, och Ulf njaee jag vill inte lära mig fotboll eller så.

Anonym sa...

Att se El Classico är nog ett av mina mål här i livet. Jag kanske ska komma ner till dej då fröken ;) hihi

jürkelized sa...

Frida det låter bra det :)

jürkelized sa...

I have an idea! Tro det eller ej, jag är inte full när jag skriver detta. Men kan inte GonnerUffe, Florida och Jürkel gå på El classico 2gether?

Anonym sa...

Jag ser till att bli ledig ;D haha (och jag är inte heller full)