onsdag, juli 09, 2008

Fjortisfestival


Idag var det fjortisfestivalen nr 1 här, även kallad Rix Fm festival. De artister som besökte Karlstad var
Rongedal
Nordman
Marie Picasso
Sonja Aldén
Arash
Linda Bengtzin
Anders johansson

Om det är så att jag missat någon så spelar det inte särskilt stor roll, för den här listan bestämde ändå vad detta är - Skit!

När vi gick omkring på stan så fick jag mig en tankeställare, hur många fjortisar finns det egentligen i Värmland?
Sverige måste vara det land med mest fjortisar, för det såg ut att svämma över!

Det finns några funderingar som sitter i mitt bakhuvud, så som
  • Hur många fjortisar får det plats inom Karlstads area?
  • Vad står A:et för på läkerol bitarna
  • Hur kan musik som spelas minst 2 ggr/timme gillas?
  • Hur får man håret att fortsätta hålla volymen en hel dag?
Killen på bilden (Axel?) är lite blöt, men det är för att jag och Emy fick
 kasta vatten på honom under spelningen med "Jives"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så det är till att ha blivit lite fiiin och dissar fjortismusik.

A=Ahlgrens

Anonym sa...

ubersnyggt foto