lördag, juli 26, 2008

Yellow 42 In my place

Visst är det sommar ute? Det är på gränsen till att man smälter som glass och is i öknen. Alla ligger ute och steker för att bli brunast, badar för att inte vara badkrukan eller som vissa andra, går på stan. 
Jag har inte badat än och inte solat heller, det är inte min grej om man säger så. Det är precis som med sauna, man smälter bara eller ångar bort. Det är inte skönt alls.

Mitt i all värme så skänks härmed lite musik tips.
Coldplay står på dagens meny
  • 42
  • Yellow
  • The scientist
  • Clocks feat. Röyksopp
  • De gamla godingarna - talk, fix you, trouble, clocks etc.



Violet Hill - Den bästa låten från det nya albumet "Viva la Vida".

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den är så bra! men jag gillar Yellow också :D

Anonym sa...

Jag har faktiskt badat! :O JAG liksom. Två gånger tillochmed varav en gång var i Fryken som är iskall. Yeahyeah