tisdag, juli 01, 2008

Tisdag 1 juli

Angående förra inlägget
Jag hoppas ni inte tog det taskigt eller som att jag vore sur, för det är jag inte.
Självklart vill jag att vissa ska komma och hälsa på. Men det skulle även höja min hyra, därför får man inte ha gäster på vilket sätt som helst.
Helst får man inte bo fyra stycken i min lägenhet, därför går det inte.

Men som sagt var, i december ska jag hitta en ny och förhoppningsvis finns det plats för någon gäst.
Men ni kan ju alltid komma ner men bo på hotell eller nåt.

Nu drar vi till Arvika, Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har precis själv sökte ett jobb utomlands. Men den orten skulle nog inte innebära att jag tvingades hålla ett eget vandrarhem. Å föresten vill jag nog inte ens ha jobbet.
Men Jürkel en annan sak får du minsann fixa åt mig och det biljetter till FC Barca på Camp Nou i höst/vinter. Skulle verkligen vilja åka ner och se Barca mot Real. Så det blir din mission åt GonnerUffe