måndag, juli 07, 2008

Nu har vi kommit hem från arvika, alla alkoholiserade människor som drällde runt ligger nog halvdäckade i sina sängar. 
Sista dygnet var riktigt jobbigt, vi började vid 12 på lördagen och slutade 05.00 på söndagsmorgonen. Jag vaknade knappt tre timmar senare av att min blåsa höll på att sprängas. Jag orkade inte lägga mig igen så jag försökte göra mig iordning, hur man nu gör det när man ändå känner sig skabbigast i världen. 
Alltså jag kände mig inte äcklig eller så men min kära plattång låg hemma och skrek efter mig!

Kent var den enda hela konserten jag såg, den var skit bra! The kooks, looptroop, håkan, hardcore superstar och en massa andra var bra. 
Sedan jobbade vi under ett antal, och de som var bra var, universal poplab, deathstars, soulshake express etc. alltså jag minns inte längre!

Death cab for cuties, slagsmålsklubben och adam tensta hann jag bara höra någon minut, inte ens en hel låt. Fast Death cab var mitt eget fel, jag höll på att somna.
Jag ångrar att jag inte tvingade mig själv att vara uppe när interpol spelade, för från tältet lät de jävligt bra.

BLAAAAAAAAA

6 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig bild, johanna. Man ser vårat tält i bakgrunden :)

- Din arvikakompis från norrland

Anonym sa...

vilket rock, blev ni packade?

jürkelized sa...

Zusiq: Nej, vi fick inte dricka eller ta droger

Niklas: ÅÅH HEJ :D:D

jürkelized sa...

NIKLAS jag vill ha din msn :D

Anonym sa...

niklas.brannlund@ost-lan.se =)

Anonym sa...

Jag saknar redan arvika :(