tisdag, juli 08, 2008

Fest hos mig, nej tack

Den här låten kick med fest hos mig, som även anses bli årets sommarplåga är verkligen ingen hit! 
Men jag rekommenderar den för alla som känner sig för att ha en rundvandring i karlstad.


Här är en låt med Deathstars som vi förövrigt jobbade under i Apollo. Emy fick stå i front of the house eftersom hon känner en i bandet, Frida fick stå vid media och jag fick stå vid en annan grind för att släppa ut överlyfta människor. Men det hände ingenting under den här konserten.



Cyanide - Deathstars

Under Arvika har jag kommit fram till att om man ska gå på konserter så ska det vara riktigt röj! Hårdrock, Synth eller något annat som gör att man inte kan stå still. 

Under dessa Arvikadagar har jag blivit uppfångad ett antal gånger av okända killar som har burit mig tills jag nästan spytt. 
Det mest otäcka var att alla visste vad jag hette, men sedan kom jag på att jag har haft en knallrosa tejp på benet med mitt namn på och en pin. 

Imorgon är det fjortisfestivalen i Karlstad, med finare namn RIX FM festivalen, är det någon som har lust att haka på. Stå längst fram vid diket och bara hoppa tills man nästan svimmar? Det är mitt nya nöje, för det är ju sjukt kul!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill hoppa!!