måndag, maj 12, 2008

This blogg is so cold

Jaha, vart tog värmen vägen? Det var iallafall den första tanken i morse. Men nu är det ganska varmt ute igen. 
Idag tog jag 9.06 tåget till skolan av någon konstig anledning. Jag börjar ju inte förrän 12.20 på måndagar, men jag hade så tråkigt hemma. Och i skolan pluggar man mer.

Idag har jag spenderat ungefär 20min åt att se Anders Svensson skutta omkring på planen i Borås, spelandes mot IFK Göteborg. 
Elfsborg vinner nog, men just nu står det 0 - 0.
20 min innebär även något annat. Supportrarna skulle vara tysta i 20min, mot huliganerna. 

Idag avklarades även gymnasietidens sista redovisning! Wohoo
Naturkunskap som det var och jag pratade om piss, det passar rätt bra. Jag är en expert på pissande. 

Men nog för idag, för det finns inga tankar i huvudet förutom ordet Dusch.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var redigt ansvarsfullt av dig att komma då iaf! Och ja, stackars mina skor. Det positiva är att de var billiga, alltså kan jag köpa nya. FÖR JAG KAN INTE LEVA UTAN DOM!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Att du har blivit så fotbollsintresserad, jag är mäkta imponerad :D