fredag, maj 09, 2008

Peach and passion



Det blev inget extension fix igår, men däremot klippte jag håret lite grann. Mitt hår ser så tråkigt och hängigt ut så var tvungen att fixa volymen lite, genom att klippa det övre håret och topparna på resten.

Idag är det fredag, och planerna är att dricka drinkar på gräsmattan vid älven ute i solen. Vi måste fira att projektarbetet i princip är över och att vår sista utställning började i dag, den pågår i tre veckor. (på grums bibliotek).
Inte ens en spanska lektion ska förstöra min dag nu, för jag firar med läkerol. Det är min nya drog, läkerol split i onsdags, extra drops igår och en extra pastilles "strawberry Rhubarb" idag. Väldigt bra för magen..

Iallafall så ska man fira vädret nu, eftersom Frida nyss sa att det blir 13 grader, eller mindre, till veckan.

Tjillevippen

1 kommentar:

Anonym sa...

Wiiee^^