söndag, maj 18, 2008

20 lapps voluntär

Igår när jag trallade iväg till gymmet så tänkte jag på min ekonomi och försökte braina en budget. Jag tänkte på hur härligt det vore om jag hade en 20 lapp och då när jag tittade ner i marken så hittade jag en blöt 20lapp. Wohoo

Efter träningen så gick jag på Rättskunskaps Johan, han var ute på nån rundvandring med sin kompis Jakob och nåt umgänge. De skulle eventuellt komma till skolan någon random dag. 

Igår kväll kom ma och pa hem, efter två veckor i Florence. De tyckte det var kallt här i Sverige, tro fan att de tycker det. Det är ju vinter igen, snö, hur cp är inte det?! 

Men nu har jag glömt hela tråden! Hur ska jag komma ihåg vad jag ska skriva nu, bara för att jag var tvungen att pissa!

Idag blir det att göra en café budget, naturkunskap och rättskunskap. 

JOO just det! Jag skrev nyss en tre sidor lång voluntär ansökan. Så nu hoppas jag på en framtid i Spanien eller nåt annat roligt land, med roliga människor. Och framförallt ett annat språk, Svenska är så tråkigt!

Och Idaho, din tåbild är förjävligt äcklig!

Just nu vill jag vara klar med skolan, ha en egen lägenhet och en hårig pomeranian hund som heter Misamisan. Snart flyttar jag in hos Kamilla, om inte det tillåts så gör jag det med våld.

Ha en bra söndag, även om det är kallt, men jag vet vad alla i min ålder ska göra ändå, plugga! CIAO bella/bello (coco)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men hallå, jag skrev en kommentar?! Fast jag kanske är blind. Men jag tycker att om det är fint väder på torsdag (eller fult=café eller hemma hos dig kanske!) så pluggfikar vi då!! Inför psykologiprovet. WADDAYASAY?