onsdag, maj 14, 2008

Schema

Nu härmar jag nog Idaho lite, men jag har tänkt att göra detta länge..

v 20.
Onsdag - spanska prov unidad 5
Torsdag - Idrott och hälsa B prov
Fredag - lämna in mitt psykologi kompendium (vill göra det så fort som möjligt)

v 21
Måndag - lämna in filosofi arbetet
Tisdag - Naturkunskap - kroppen
Onsdag - Rättskunskap - kap 15 & 16
Torsdag - lämna in Café arbetet i projekt & företag
Fredag - Psykologiprov - kap 7, 8, 9

v 22
Måndag - Matte prov (något/några! av de fyra kapitel jag har kvar)
Tisdag - Samhäll B - national ekonomi
Onsdag
Torsdag
Fredag - Filosofi prov - människan

Jag har säkert glömt något..
BLÄÄÄÄÄ

1 kommentar:

Anonym sa...

Det känns som om det är dags för pluggpicknick/fika! Om det är fult väder kan vi sitta på ett café och dricka kaffe medans vi pluggar. Som sagt till rättskunskapsprovet nästa vecka och prykologiprovet vore ju nåt!