torsdag, maj 08, 2008

Strawberry fields



Nationella i Matte B avklarat, men får nog IG - på det. Fattade nada, första uppgiften gav mig världens största frågetecken. Då är det illa.

Nu är även projektarbetet genomfört, redovisningen är avklarad. Förväntade mig typ 60 pers som skulle granska och kommentera mig, men det var bara vår klass och projektgruppen. 
Skönt, för vår klass är enkel att redovisa i.

Sen så är det fint väder också, eller "Vackert väder" som jag brukar säga, men Ida tycker bara det är komiskt.

Nu väntar det roliga på dagen, åka till Farmor.
Ironi? JA!
Det är grymt drygt, men även hon behöver sällskap. Så nu ska broder upphöjt i ett hämta mig snart. 

Sen i kväll ska jag fixa mitt hår, tror jag iallafall. Måste fixa mina extensions.

Adios!

The killers är ju faktiskt helt okej, nästan skit bra!

"Somebody told me"

1 kommentar:

Anonym sa...

Yes vi klara det idag :D