söndag, maj 18, 2008

Skolan gör mina ögon trötta

Lite skolarbete
Psykologi kompendium - Klart
Filosofi arbete - Klart
Café arbete - Klart ! 

Mitt café arbete blev 17 sidor och det är klart!!! Det är så skönt så min mage börjar kännas någorlunda okej.

V 21
Måndag - lämna in Filosofin Klar :D
Tisdag - Naturkunskaps prov - kroppen
Onsdag - Rättskunskap
Torsdag - Idrott och hälsa B prov (det blev flyttat)
Fredag - Psykologi prov

V 22
Skall eventuellt (eller jag SKA!) göra 4 matte prov denna vecka

Måndag - Psykologi inlämning men jag har ju redan lämnat in :D
Tisdag - Samhäll B national ekonomi prov
Onsdag
Torsdag
Fredag - Filosofi prov "människan"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trot eller ej, jag är också klar med filosofin! 2½ sidor rent flum liksom. Jag fattar nog inte själv vad det är jag skrivit :p

Anonym sa...

Vi kanske kan plugga på onsdag? Det är typ då jag kan, för jag ska prova min klänning på torsdag.
Hm, vad säger du?