söndag, juni 08, 2008

Nu är det fyra dagar kvar tills jag blir en av de arbetslösa här i sverige. Det är då man kommer gå och trampa och inte veta vad man ska ta sig till. Dagarna kommer inte längre ha namn som måndag, tisdag, fredag osv. utan de kommer flyta ihop

Men jag har faktiskt några planer för sommaren som jag kommer leva under! Jag ska skaffa mig ett liv!
Veckan efter studenten ska jag och Idaho åka till stockholm och festa/fira våra födelsedagar

Veckan därpå Måndag 30 juni - Söndag 6juli ska jag till Arvika med Florida.

Sedan ska jag läsa upp matte B, men under tiden så vill jag ut och campa och cykla. Så förhoppningsvis vill någon med mig. Tänkte cykla till strömstad eller liknande...eller nån annanstans

Sen hoppas jag på att få ett jobb i ett annat land 
[ops]

1 kommentar:

Mafalda sa...

thanks for your visit in my blog. Your spanish is good. Cheers