måndag, juni 16, 2008

HEJ!
Nu är man arbetslös och det är så j*vla tråkigt. Vet inte vad jag ska göra om dagarna, men jag har iallafall lite fantasi. Så i helgen och idag har jag shoppat. Tre dagar i rad och det börjar urarta lite, så nu måste jag ge mig.
Eftersom jag har tråkigt nu så kan jag berätta vad jag in handlat.

I Lördags gick jag själv och skulle köpa en textil penna, det blev en blå. Men eftersom jag hade så tråkigt så köpte jag ett par blåa pumps, pennan blev också blå och ett svart linne med knappar. 

Igår (söndag) köpte jag en skinnjacka, tyck vad ni vill, men jag har faktiskt forskat kring skinn och djur osv. Detta är rester och allt under 2000 kr är inte helt i skinn. Så bry er inte! 
Broder liten och jag köpte även badshorts, likadana faktiskt, men vi ska inte ha de samtidigt. 

Och idag köpte jag fyra tshirts, en svart textil penna och ett röt hårband. Så nu ska jag måla, wiihiiee ^^'

Och, när jag ändå var i gång så bokade jag klipptid till imorgon, innan jag ska träffa Idaho
Då ska jag dra med henne till skindeep och köpa hårfärg till mina extensions, för de ska jag sätta i till helgen.

jag saknar klassen, inte förräns i slutet så fattar man hur underbara alla är. Och tro det eller ej men jag saknar skolan lite grann. Okej att ha sommarlov ett tag men inte för alltid. Det är så tråkigt att inte ha något att göra. 28 juli börjar sommarskolan för mig, så då händer det iallafall något tre timmar om dagen. Dessvärre fick jag eftermiddag, eller ja, 12.30 - 16.00. Men då ska jag ta tag i matten och skaffa mig ett betyg! 
På tal om betyg så kollade jag igenom mitt dokument och insåg att Svenska B inte stod med. Så nu är jag sur och ska ringa skolan. 

Ha det bra i det dåliga sommar vädret.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kära Jürkel, betyget i Sve B är nu fixat. Det blev det du hade på Naionella provet (m.a.o två bokstäver och du får själv gissa vilka)
Akta dig för ryssarna i kväll de ä bra luriga.

Anonym sa...

Oh tack så mycket för kommentaren, skönt att veta :D