söndag, juni 22, 2008

Déme un trabajo de mierda

Imorgon börjar operation "ataque".
Detta innebär mail och telefon missbruk, jag ska ringa och maila som en idiot till olika ställen jag sökt på. Jag ska ha ett jobb!!!
Hur står människor ut med att vara arbetslösa? 
Det är så otroligt tråkigt, alltså jag klarar inte ens en vecka. Jag behöver jobba, och framförallt erfarenheter. 

Tur att det är sommarskola snart, bara en månad kvar (BARA?!) Hur länge som helst, fast matteboken ska öppnas imorgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

alltså hur tusan ska man plugga egentligen? Typ ett kapitel itaget sen ringa Kerstin och be om göra prov på det eller ska man plugga in hela boken sen göra värsta stora provet? Du kanske inte vet eftersom du kör sommarskola då; men jag undrar kram

Anonym sa...

Skit i skolan just denna dag å njut av livet. Med andra ord ett riktigt Grattis på dig