söndag, juni 29, 2008

Arvika och kajaking

Imorgon bär det av till Arvika med mina kära vänner Emy och Florida. Så idag ska jag packa och göra iordning allting, för imorgon ska jag ut och kajaka (påhittat?) med Robin och hans kompisar. Eftersom vi var hemma hos Emy igår, som inte var planerat (förlåt måste jag säga till den som blev drabbad), så hittade jag hennes packlista. Väldigt smarta saker, som exempelvis kondomerna. Ja, det kan ju vara bra att ha med sig, min Fru Daniella skällde nästan ut mig när jag sa att det inte fanns i min packlista. Så för att inte bryta vårt äktenskap så får det bli med.

Packlista:
Underkläder
2-3 Sletna tshirts
Shorts, mjukis byxor
Vita skor (ett test på hur skitiga de kommer bli)
Tjocktröja
2 tights
mössa
vantar
halsduk
Vattentåligjacka
Musik&sim proppar
Vattenflaska
Hårspray
Toffsar
Hårspännen
Deo
Schampoo
Balsam
handduk
2 sovsäckar
luftmadrass
ficklampa
solskydd
medicin & tabletter
pengar
mobil + laddare
plåster
penna & block
nyckelband
tuggummi
tandborste
tandkräm
kroppspuder

Det var nog lite saker iallafall, alldeles för mycket, men är det någon som har något tips eller annat säg till!
Imorgon vid sju pm åker vi, så ses någon gång, vi är borta i drygt en vecka.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Denna packlista var digrare än den du hade inför Katchurtrippen å visst har hon rätt i fråga om vad som bör med. Du vet väl vad de sa om risker vid resor, i samband med att vi tog alla sprutorna. Lyssna på de förståndiga och packa rätt

Å du Jürkel må säga att jag blir mer och mer imponerad, Barca. Jag hade ju helt rätt angående fröken och hennes jürkelizering i min formuleringar å du "Your still worth it"

Anonym sa...

Jag visste inte att allt detta skulle ta en sån jädra plats. Hur mycket grejer har jag med mej egentligen? Fyllt hela backpacker ryggsäcken plus tält, sovsäck, madrass och gummistövlar m.m. Herregud! Men snart är jag färdigpackad i alla fall^^

jürkelized sa...

Man lär sig av sina misstag GonnerUffe, misslyckas man måste man försöka igen. Precis det jag gör nu, för att klara något måste man våga och satsa allt man kan.