onsdag, mars 26, 2008

Kaffets baksida

Igår arbetade Frida och jag med projektarbetet via msn i princip hela dagen, det gick riktigt bra. Vi tänkte först träffas i stan och arbeta på min dator, men sen blev det tidsändring och då kändes det enklare att arbeta via msn.
Så igår testade jag att göra bildcollaget i ett program på datorn. Jag la in text på bilderna, men det gick inte lika bra eftersom man hann knappt läsa vad som stod.

Idag träffades vi klockan ett utanför Hemköp. Sedan begav vi oss till Wayne´s, där vi skrev på slutrapporten. Vi satt där i nästan två och en halv timme, med varsin kopp kaffe. Nu är slutrapporten i princip klar och den blev faktiskt väldigt bra.

Jag tror min kaffe konsumtion har ökat lite väl mycket. I morse drack jag fyra koppar, eller som jag dricker två stora glas. Det blir en halv liter kaffe. 
Sen på wayne´s tog jag en stor mellanrostad kaffe, vilket också är en halv liter. Men jag har inte ont i magen än iallafall, känner mig bara en aning törstig...

Nu ska jag fortsätta med bildcollaget. Om inte folk hinner läsa så får de väl öva på att läsa super snabbt i stället då. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Netter Beitrag