torsdag, april 03, 2008

Fotpall inte fotboll


















Detta är en bild till Mr UB. 
Ser du mina fotbollstalanger?
Platsar jag i Arsenal kanske?

Jag har gått och väntat på de där ansökningsblanketterna för utställningen i tre veckor nu, men de har inte kommit än.
När jag kollade mailen och läste igenom vad jag skrev till kvinnan så såg jag att jag gett henne fel adress.
Fast egentligen ska inte det lilla felet göra  någonting, det är bara en siffra för mycket i postnumret. Man kan ju skicka brev utan postnummer, så varför har det inte kommit fram....
I alla fall så blev det till att skicka ett förlåt och dumförklara mig lite extra, skrev "färdör" istället för därför. 
Men nu ska det lösa sig, eftersom hon skulle skicka en ny åt oss. 

I tisdags, första april, så lämnade vi in slutrapporten också. Tur att inte våran handledare sa att den blev underkänd, som vissa andra gör, ett april skämt som tar livet av en.

ByeBye AHOJ

Inga kommentarer: