söndag, april 06, 2008

två veckor och två dagar

Det är bara två veckor och två dagar kvar tills första utställningen idag. 
Nu har jag gjort upp en plan hur vi ska hinna allt. Vecka 16 måste vi trycka ut bilderna och texterna och se till att allt är rätt.
Nästa vecka (15) måste vi bestämma bilder och fixa texter, plus köpa patroner, fotopapper och lamineringspapper.
Så nu har jag laddat upp med en dator som jag kan ta med mig till skolan och lite överallt, så att vi kan arbeta när som helst.

Och nu är även ansökningspappret ifyllt, så imorgon ska jag gå förbi med det.

Jag har även lite idéer som ska fixas nu, eftersom Florida är sjuk. Hoppas hon blir frisk snart iallafall. 



Den där soluppgången kommer jag aldrig glömma, det var så mysigt. Vi satt på en brygga och hälsade på människor som kom i båtar på väg till arbetet. Och redan halv sju på morgonen var det varmt nog.
Det är nog en av de saker jag saknar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag saknar det där, riktigt mycket faktiskt. Har inte haft en så lugn och skön stund på länge som där på bryggan lyssnandes på Enya. Me really like^^