tisdag, mars 11, 2008

Bibblolandia

I fredags skickade jag mail till evengemang i karlstad, idag kom svaret. Frida och jag skrev ett svar innan vi utförde intervjun med Cathe klockan 11.30 idag. 
Intervjun gick bra, men det blev inga bilder. Detta på grund av kameran vi lånade av skolan, som för den delen bara hade 3,2 megapixel, usch usch! Men vi får ta en bild nån annan dag, vi har ju våra kontakter .

När jag kom hem hade kvinnan vi mailat med svarat, och det var positivt! De var intresserade och vi får ha våran utställning 22/4 - 5/5 i bibblan. Det blir då som bildcollage eftersom det inte finns någon möjlighet med film. Men det blir lika bra det, om inte bättre. 
Nu är det positivism som råder här, och vi ska klara det!

Tyvärr så hade inte museet någon tid under hela 2008, så den utställningen blir inte av. Men det känns inte dåligt eftersom vi nu har bibblan. 

Så, har ni inget för er den veckan utställningen är, kom förbi och kolla. Vi är ju inte där, men bilderna sitter där och väntar på era ögon!

Annat gojsimojs
Mitt hår är finito! 
Igår var jag hos frissan och färgade det (men det syns knappt, lite besviken) sedan klipptes det. Nu ser jag nästan ut som en hockeypojk, men det har iallafall volym. 
Nu idag så var jag hos den andra frissan och satte i extensions, blåa. Om jag får yttra min egen tanke om det .. . så är jag faktiskt nöjd!
Jag kan ha tuppkam, hur coolt är inte det?

CHAI 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Cooolt måste få se ditt hår! Det får jag väl imorn då :p

jürkelized sa...

Klart :)