fredag, mars 07, 2008

Friday, i´m not in love

Idag är det fredag! "Första" gången jag räknar ner tills bussen går härifrån, vill hem.

Skickade nyss ett mail om evengemang, utställning i Karlstad. Hoppas extremt på att de svarar och visar lite intresse (och sympati), känner verkligen att jag vill lyckas med detta.

Än så länge har iallafall inte muséet hört av sig, förstod det också. Men får gå och prata med de nån dag, det brukar hjälpa mer.

Okej, klart slut. (glädje tjut)


Uppdatering
Drack nyss en dubbelespresso, hela kroppen svävar fr
itt bland rosa moln, kan faktiskt tala om att det var första koffeinet för idag, men absolut inte sista. Detta skulle inleda mitt ilandsproblem som skakade hela lägenheten igår.
Kaffesuget var enormt efter bowlingen, men väl hemma så orkade jag inte ens göra iordning koffeinet. Senare på dagen gick det inte att stå emot mer, så på med espressomaskinen. Men till min häpnad räckte inte kaffet till en hel kopp ens, mitt liv var slut! 
Jag vände upp och ner på de båda espresso burkar, allt var slut.
Okej, jag kunde gjort vanligt kaffe, men vad ska man med det till när det finns espresso som gör en till en ängel?
Jag fick helt enkelt dricka det ynka kaffe som fanns, men det hjälpte faktiskt en del.

Nu imorse så gjorde mamma cappuccino, ur den ena burk jag tömt och även letat efter små spår av kaffe, ramlade det nu ut en massa kaffe. 
Jag förstår inte, är jag blind? Jag höll burken upp och ner och till och med skakade, men ingenting kom ut, och ja, botten var tom.
Nu är mitt ilands problem slut, för mitt koffein behov är stillat för stunden. 
Hoppas ni har det kul, ciao!

Inga kommentarer: