söndag, oktober 05, 2008

L'Ovella Negra

Dammsugarstylen börjar sprida sig här i Karlstad tror jag, både Ida och jag har varit med om det nu. Det är ju inte direkt nåt man skulle rekommendera. Men om ni hamnar i den sitsen, ta med servetter eller nåt liknande. 

I fredags var Ida, Sanna, Natasha, Daniella, Robin, jag, Johanna och Karin osv. (Robin och Danne kom inte med till Ankan) på Ankan. Måste bara säga att det stället är ju jätte kul, inte tråkigt, bra musik, inte varmt-så-man-dör-och-smälter-som-glass-som-arena-typ, roliga människor, någorlunda billigt osv.  Balkongen får ett stort Plustecken.
Sanna och Natasha åkte hem någon gång, vet inte när, för de försvann bara, men fick ett ursäkts sms.
När ankan stängde gick Daniella, Ida och Robin till Day&Night, aldrig hört talas om stället förut. Men jag hamnade på Donken med nån kille som heter Victor med C, glöm inte - ganska viktigt, han gillar tydligen Cheeseburgers för han köpte tre stycken. Sen tog vi två stora vatten och jag hällde två salt påsar i mitt, det var ingen höjdare.
Var iallafalll tvungen att busringa Daniella för att hitta de igen och vi begav oss till Day&Night, där han fick äta sina cheeseburgers. Han försökte få mig att äta av de, men det spelar nog ingen roll hur jag än mår i huvudet, det blir inget kött.
Där satt vi iallafall ett tag med sällskap från två andra killar, sen gick vi hemåt, lämnade Victor på Haga. 
Vi kom hem vid fyra, gick upp vid åtta på morgonen sen, anledningen var att min pappa går upp klockan sex på lördagar för att lyssna på naturmorgon. Alla utom Daniella då, för hon fick sova i mitt rum..

Igår var vi på Score först, sen Arena.. jag har en ursäktsförklaring till arena (vi bojkottar stället annars), det var ju Carlingsmodevisning igår kväll. Man skulle få en överraskning och wohoo vilken sak måste jag säga.. Gratis drinkar som smakade, sprit?!, bara sprit typ, "14årig fjortis häxblandning", så ungefär.
Men kvällen var iallafall kul, vi hängde med en massa 90or, bytte skor tusen gånger, blev dammsugarstyleoffer (härlig upplevelse måste jag säga).
Daniella bjöd mig på en redbullvodka, min och hennes drinkar kostade drygt 200kr sammanlagt. Vi drack några klunkar, gick iväg för att byta skor eller vad vi nu gjorde.. Daniella går iväg och kommer sen springandes tillbaka och skriker att någon jävel har vält ut våra drinkar.

Tack för drinken Danelita, och mina pumps är upphittade, Idas mobil funkar igen trots toaletten



Inga kommentarer: