onsdag, oktober 08, 2008

Just like that

det är kallt, så kallt att mina ben i kroppen gör ont.
Nu har även jag tagit del av höstförkylningarna, men det gör inte särskilt mycket. 

igår skjutsade jag Sanna på min svarta cykel till gengåvan för vi skulle möta Ida där, sanna fick väldigt ont. 
Sanna och jag gick till Haga hallen igår för att spendera lite tid, eller ha ögonen öppna, men det behövdes inte. 
Hon kallar mig galning men jag skulle nog säga mongo, störd, cp etc. men min expedition lyckades!
Visst vi råkade skicka till en brorsa istället, men hjälpsamma som vi är här på jorden så gav han oss rätt nummer.
Tur att folk tar saker och ting positivt fast man själv tycker att det är helt sjukt.
I vilket fall som helst så är jag glad nu. "HAAAAA YAA"

Vi hade tänkt att se på film igår kväll men med tanke på "mission immpossible" satt vi och nördade vid varsin dator här i mitt rum, men hur nördigt det än låter så var det kul. Vi skrev faktiskt inte till varandra, bara ibland, men så nördiga är vi inte !
Skavfötters blev det inatt iallafall, vill inte smitta ner hela Chacha, vi somnade efter två och gick upp 6.30.. Iallafall sista gången, var uppe någon gång under natte och då fick man minsann en utskällning av henne. 

Vid halv åtta imorse åkte vi med máma till Filipstad där vi satt i Sannas soffa och såg på SATC filmen, den var hur lång som helst.. Sen fick galning nummer 2 skjutsa hem till Sommarro (på en gul cykel), där gick vi ut med Besse och sen cykla vi tillbaka. Här åkte jag hem.

Fick ett samtal från en norsk idag också.

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha, maniac johanna! det var två roliga dagar ^^ och jag ser vilken låt du lagt upp, host host :D

Anonym sa...

Ooooh, den norska människan var ju inte ens jag. Nähmen hallå? Finns det fler norskar än mej? Detta går ju bara inte! :D P.s. Och ja, jag låssas bara ha en sån fantastisk, underbar självbild av mej att jag på riktigt tror att det bara finns en norsk. Så blond är nog inte ens jag. Hoppas jag. D.s P.s2 Det blev väldigt många "jag" D.s2

jürkelized sa...

Florida är störtskön ju haha :D
Tycker inte att du ska vilja vara denna norsk för han är en man på 50 +, du är en unge kvinna med hela livet framför dig haha :P