lördag, oktober 11, 2008

Hemmagjord?


Igår kväll var en sån där "bad movie night".. Ida och jag hade filmkväll och såg på Mamma Mia och sen på SuperBad.
Innan jag ger min åsikt om filmerna så tänkte jag bara säga att mitt humör var rätt vågigt, vulgärt kanske är ett bättre ord, fick iallafall lite olika infall ibland.

Superbad har vi båda sett innan, den är lättroande och helt störd. Men jag hatar verkligen Seth, hans personlighet är så egocentrisk/egoistisk och sexuelltstörd så man blir cp. Men filmen är ju rätt söt ändå.. Vi såg den sist för vi vet ju att den är någorlunda bra. Utan Evan är det ingen film, och McLovin är ju så töntig (!), okej inte jämfört med poliserna som tror att de är 13 år men ändå.

Tanter som rullar runt på marken och gubbar som kommer i en båt och dansar mongo, det var mamma mia det. Tanterna var mycket på golvet, de gömde sig bakom en säng, kikade över toalettdörren, viskade konstigt och trodde de var roliga, Ursäkta mig..
Det enda i filmen som var bra var väl låtarna och Sophie som kunde sjunga åtminstone (plus hennes pojkvän). Ida och jag satt mest och kollade med blicken "WTF" hela tiden, den var ju helt mongo. Man fattade ju ingenting ibland, ex när hon rullade omkring på ett tak och på marken och sen sprang omkring. Tanten som stod upp i en båt och sen trodde hon var snyggast på stranden och fick en tonårigstalker.
Efter ett tag kom vi fram till att man kunde kolla på filmen för att det fanns väldigt mycket killar med, som faktiskt såg bra ut. Då menar jag inte 007, Harry och Bill, utan Sophies pojkvän osv...

Men om ni nu känner ett behov av att se filmen så gör det, själv skulle jag aldrig i hela mitt liv betala för att se den, snarare få betalt.

Checkiecheckie Yeaaah

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha du tycker det va XD