torsdag, januari 31, 2008

Hysteri

Vi blåser iväg ?
Känns nästan så iallafall, fast våran s.k. storm här i sverige kallas nog lätt vind i andra länder. 

Nu är det inte ens två dagar kvar och paniken är ifatt oss alla, antar jag. Packa, packa, plugga, packa. Vilket liv.
Försöker plugga sån där spanska som de kallar det, kommer knappt ihåg hur man böjer till preteritum. Jag som lovade att råplugga, men jag har pluggat, det är bara det att det inte fastnar. Behöver lim.

Det känns inte så hemskt längre att åka bort, det är mest flygplanen som gör mig orolig, man får bara ont i öronen och lock så man hör polisradion. Sen så kommer man sakna en massa människor, som man inte ens tänkt att man skulle sakna. 
Det är problemet med att lära känna nya, snälla människor, som man tycker är bien. 


Ingä irruku onnu bra låt/video.
Jag är inte så insatt i hur man lägger upp den här.. Mannikkanum
Vaaravanga

Inga kommentarer: